domingo, 12 de octubre de 2014

ATC (Artistic trading cards)

Fa un parell de setmanes vaig assistir al meu primer taller des que vaig iniciar tot aquest món de l'Scrap i les seves varietats...vaig fer un taller per 10€ a Girona (Art El Molí)  i vaig descobrir les ATC, que són cartes d'artita per intercanviar, la seva mida ha de ser de 64x89mm i NO es poden vendre, només regalar o intercanviar. Es creen en petites edicions limitades i es recomana que els ornaments no surtin de la mida establerta.
Es pot utilitzar qualsevol mitjà i tècnica per decorar.les (paper, cuir, tintes,teixit...)
Després d'haver acabat el disseny es recomana cobrir amb vernís per proporcionar un acabat uniforme o com a protecció.
A la part posterior de la trargeta ha de ser senzill, s'ha d'anotar el vostre nom , la data, i un títol , podeu inclore la tecnica utilitzada i si es una sèrie s'enumera: 1/7, 2/7...



Moltes gràcies Àngels per la teva paciència... va ser una tarda molt divertida i de profit :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario