sábado, 3 de mayo de 2014

Interquilt

                                          Fira Scrap a Girona 9, 10 i 11 maig - Palau de Fires



vaig estar divendres al matí, la veritat és que em va decepcionar força, hi havia poques botigues/stands d'Scrapbook, la majoria eren de patchword, exepte la de "entre recortes y retales" que tenia algunes coses molt bé de preu, les altres dos o tres que hi havia vaig trobar molt cares, les tintes Distress a 7 i pico.... a Bcn estaven per 4,50€.... Em fa saber greu que  no baixessin els preus, ja que eren els mateixos que a la botiga. Pagar 3€ de l'entrada per comprar al mateix preu que a la botiga ho trobo una mica absurt.

Però bé, he de dir que em baig firar i força. Ja us aniré ensenyant que vaig comprar i per què ho utilitzaré...
Bona nit.

1 comentario:

  1. Fa uns dies vaig assistir al handmade , la fira que van fer a Barcelona i us recomando que us passeu per la de girona si us interessa tot aquest "mundillo".
    Susposo que la fira serà semblant a la de Barcelona i amb una mica de sort algunes de les botigues que hi ha havia la tornarem a veure , això espero...

    Pels que no hi heu anat mai us la recomano perquè podeu trobar productes molt més barats, per exemple jo vaig comprar tintes distress a 4,50€, quan normalment a les botigues de la zona estan entre 6 i 7,50€ aprox, els eyelets (ojales) de la marca "We R Memory Keepers" els vaig comprar per 2,75€, quan els trobareu per 5 i pico a les botigues.

    El que més em va agradar de la fira de Barcelona es que algunes botigues tenien un petit estand on feien demostracions dels seus productes, així que vam apendre la tècnica del decopatch i la del tovalló de paper, totes dues súper senzilles i molt pràctiques per l'Scrap.

    Divendres treuré el cap per la fira i us recomano que no us la perdeu.

    "Besitos".

    ResponderEliminar