martes, 2 de septiembre de 2014

FIRA SCRAP Sant Feliu de Guíxols

Dissabte passat vaig anar a la fira Scrap de Sant Feliu de Guíxols i us he de dir que em va sorprendre molt.
Era força més gran del que m'esperava ,hi havia més botigues que a la de Girona i els preus també estavem força més bé, així que em vaig firar i força...
Sobretot vaig comprar col.leccions de papers per uns albums que tinc pendent de fer i els pacs de papers estaven molt bé de preu:
Col.lecció 48 papers de 30,5 x30,5 tipus cartolina (més gruixut que el paper) de la col.lecció LEMON LUSH per 14,90€
Col.lecció de 36 papers doble cara també gruixuts 13,50€
Col.lecció de 24 doble cara gruixuts de la We R memory keepers per 12,99€.

Entre les coses que em vaig comprar , destacar els albums d'anelles de Blokum a 2,50€ mida 22x21 aprox.
van superbé per fer albums petits i són molt econòmics, ja els coneixia de quan vaig anar a la fira d'Scrap a Barcelona , però com a novetat,  vaig descobrir uns rotuladors que estan molt bé de Sra.Granger a 1,80€ c/u. serveixen per pintar segells, fustes etc. us els recomano!!

Bé, només em queda felicitar els organitzadorsde la fira per que la vertiat és que valia la pena assistir, això si, per la propera, fora bo una mica d'ombra :)

Ja he començat a treballar amb els materials que he comprat, així que ben aviat penjaré cosetes noves.

Fins aviat,
Xènia.





No hay comentarios:

Publicar un comentario