jueves, 1 de mayo de 2014

La meva història...

Tot va començar amb l'aniversari de la meva germana al juliol de 2013, volía fer-li un regal diferent, especial... aleshores una companya de feina em va ensenyar una foto d'una nina personalitzada (fofuchas) que havien regalat a una amiga seva. La idea em va encantar, i em vaig posar en contacte amb la noia que em faria la nina per a la meva germana. 

Així va ser com vaig conèixer la Isabel, la persona que em va motivar per entrar en aquest món, la nina de la meva germana no només era genial, era exactament com ella, amb un nivell de detall impresionant... no us he de dir la cara que va posar quan la va veure... perquè ja us ho podeu imaginar com li va agradar.

Doncs bé, el dia que vaig recollir el meu encàrrec (nina),   L'Isabel em va mostrar uns petits albums personalitzats d'Scrapbook, tenia en ment fer una escada amb uns amics i vaig pensar que un d'aquests albums serien genials, ella feia poc que començava a fer scrap , i sincerament jo era la primera vegada que sentia aquesta paraula, ni tant sols avui sé si l'escric bé.... 

Quan vaig arribar a casa vaig començar a donar-li voltes, si volia fer un album personalitzat, qui millor que jo el podia personalitzar? però... no sabia com fer-ho, no tenia temps per fer-lo, no tenia eines ni material , no havia fet corta i pega mai... només coneixia els hofmans i els ambums tradicionals. Reconec que les postals de nadal sempre m'ha agradat fer-les a mà, persnalitzades però res a veure amb tot això...

Vaig obir l'ordinador, estava fascinada amb la idea de fer albums personalitzats... havia de saber si era capaç de fer-ne un... i vaig començar a mirar tutorials online, tenia uns papers que la Silvia, la meva companya, m'havia regalat per fer postals i tenia alguna cartolina... i així va ser com vaig començar. 

El meu primer album el vaig regalar a uns amics amb els que vam fer una escapada en cap de setmana i ben segur que si avui el tornés a mirar no tindria res a veure amb el que faig actualment, amb Scrap s'avança ràpid, en cada album que fas aprens coses noves, tecniques ...

Per nadal vaig regalar un album a cada nebot i contant que en tinc 9 , vaig currar moltíssim però va ser genial, sense adonar-me'n m'havia convertit en una apassionada de l'scrap, a casa ja no es tiren les caixes de cereals, ni les de sabates..jejeje es el primer simptoma de l'scrapmania.

Del corta i pega vaig passar a les tintes i de les tintes al décopatch i els tovallons i no sé que més vindrà, però ja us ho aniré explicant... espero que us agradi i us aficioneu, que compartim experiències, tècniques però sobretot que ens ho passem molt bé! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario